BatuBerlin
this site the web

Her sene haber olan saçmalıklar

Türk televizyonlarının her sene ısıtıp ısıtıp önümüze koyduğu saçma sapan gavur festivallerinden bahsediyorum dostlar... Elin ingilizi, ispanyolu, brezilyalısı bokun püsürün içinde türlü şaklabanlıklar yapmaya dursun aynen bizim kanallara haber oluyor. Misal şu peynir peşinden yokuş aşağı koşma yarışı var. Arkadaş ben koşarken göt çatalı gözüken britanyalı görmek istemiyorum televizyonda. Aynı şekilde çamur içinde yüzen cıbıl almanları da.






Gerçi domates içinde koklaşan ispanyolları gördükçe canım domatesin içinde türlü günahlar işlemek istiyor ama domates nimettir diyip daha steril hayallere dalıyorum. Neyse ...
Burdan yetkililere sesleniyorum... Bırakın artık bu ucuz hareketleri. Adam gibi kiraz, üzüm, elma festivallerini yayınlayın. Zorla bar tutan, çökertme oynayan ilkokul çocuklarını, festivallerin olmazsa olmazı Sibel Can ve Ebru Gündeş konserlerini yayınlayın. Hiçbir şey belediye başkanına ve kaymakama teşekkür eden Ebru Gündeş kadar coşturmamıştır milli duygularımı.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies